Gjest Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Vippestoler for mating er ett must. Jeg pleide å sitte å amme den ene, mens jeg vippet den andre i vippestolen Var så koselig att. Glidelåser i nattdrakter f.eks Rutiner: Jeg pleide å iallefall å prøve å få dem mest mulig samkjørt. Mate, stelle og sove dem begge samtidig (omtrent)
Gjest Edemuli Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Hadde sånne i vippestolene når de fikk mat http://www.attends.no/products/view.aspx?pr=252&c=&s=&ru=%2Fproducts%2Flist.aspx.Så var det bare å ta dem bort når måltidet var over og stolene var like reine. Hadde også med i stelleveska til å legge på stellebord ute, mye mer hygienisk. Kastes når den blir skitten. De har de på alle apotek.
Lady lovely locks Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Ikke sett forstore krav til deg selv. Gjør ting enklest mulig. Hvis det er vanskelig å farte rundt med tvillingene, så kos deg mest mulig hjemme. Babybjørn/ bæresele - Hvis du må ha med deg babyene i butikken kan du ha en i bæresele på magen og en i en slik baby stol som er på handlevognene. Rutiner - Det gjør dagene mere forutsigbare, og det gjør det lettere for deg å planlegge og få gjennomført ting. Bæremeis - Når du skal begynne å levere barna i bhg så kan du ha en på ryggen, jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten. Ta i mot hjelp. Ta i mot råd, men sorter ut de tingene som passer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå