Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Har en to åring med feber på 4. dagen. Formen er veldig opp og ned, hoven rundt halsen ser det ut til. Feber fra 3.8.5 til 40.0. Regner med det går bra å vente til mandag? Eller bør man ta en crp. Vet jeg heller bør ringe lege, men de har vel nok å gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Allmenntilstanden og eventuelle smerter avgjør om jeg går til legen eller ikke når det er gått mer enn 3 dager med feber. Er formen fin, går jeg ikke til legen selv om det er feber.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Takk for svar, ser det an jeg tenker jeg. Det meste går jo over av seg selv. Gjør det ikke det merker man det vel fort;)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Fortsetter feberen å holde seg stabilt høyt (opp mot 40) ville jeg tatt en tur på mandag. Det kan være noe bakterielt som trenger behandling. Men som sagt, er allmenntilstanden fin, er det som regel et virus som går over av seg selv. God bedring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå