Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Evt stavet Everly eller Everlie... Jenta er halvt amerikansk... Går det an å bruke i Norge?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 I mitt hode blir det helt feil å si det på norsk, vil nok si at det er et helamerikansk navn For ikke å snakke om at stavemåten er finest Everleigh
TrueHæppiness Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Ja, det synes jeg. Fint navn:) Likte siste stavelsen til tross for at jeg liker den orginale best. Vi er på leting etter internasjonalt guttenavn, IKKE lett:p
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Får meg bare til åtene på evergood. Men de andre stavelsesmåtene var hvertfall mye lettere!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Minner litt om navnet Evelyn, og det er jo godt brukt i Norge. Så, ja jeg synes godt det kan brukes her.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Fint navn. Om dere vil unngå forvirring når det kommer til uttale, så ville jeg nok valgt en stavemåte uten "leigh". Da unngår dere også alle de som vil kalle henne "Evverlæig".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå