Neijasså... Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Jeg har en jente med dinosaurdilla som ønsker at jeg skal bake dinosaurkake til bursdagen hennes. Men - en kan vel trygt si at bakeviljen er sterkere enn bakeevnen her i huset... Du skulle ikke ha lyst til å bake en dinosaurkake og legge ut how-to-do (og gjerne en hestekake også...)? Har googlet litt, men finner ingen fine noe sted. :S Flott hjemmeside du har, forresten! Skal prøve meg på noen av oppskriftene dine neste gang jeg skal bake. )
Neijasså... Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2011 Takk for tips, den skal nok selv jeg klare. ;o) Så i hvert fall der hva jeg har gjort feil tidligere - har tatt på bare ett lag krem (med påfølgende "smulete" resultat). Tolags krem med kjøling mellom er visst tingen!
Denice Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Wow!!! Den var jo kjempe fin!!! Flere som fikk inspirasjon her nå, assa!
Villa Perlesukker Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Takk Blomstre Jeg har en del prosjekter fremover hvor barnekaker står i fokus men kan ikke si så mye mer. Dere som er interesserte må bare følge med på bloggen.... Lykke til med kaken nejjasså.... og du om du sender meg en epost med ønske om kake så kommer det helt sikkert i løpet av noen måneder Er ikke så mange bakeønsker som kommer så det er alltid gøy å hjelpe andre
Neijasså... Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2011 *følger spent med på bloggen framover* Skal ikke se bort fra at det kommer en mail etter hvert, Villa Perlesukker. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå