Gå til innhold

Noen her fra Ski området?


Anni77

Anbefalte innlegg

Hei...jeg er i uke 16 og venter nummer tre. Lurer på om det er noen som bor i området rundt Ski som kunne tenke seg å treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg...det var et treff i dag på Krydder i Ski. Jeg hadde dessverre ikke anledning til å bli med denne gangen. Var du der? Jeg har termin i slutten av Juli..vet ikke når neste treff er eller hvordan det hele fungerer. Har ikke vært med på det før.

 

Bor du i Ski?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg bor også i Ski og venter nr 4 :) Dette er vår 1. sammen da jeg har 3 jenter fra ett tidligere forhold.

Har ikke vært med på noen av treffene på Krydder ennå, da jeg tenkte meg det litt nærmere våren. Har foreløpig termin 19. juli :)

 

Hadde vært morsomt å bli kjent med flere som har termin rundt i juli fra samme sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg hadde ikke fått med meg at det var treff på krydder. Har heller ikke vært på treff tidligere da dette er vårt første barn. Jeg bor i Ytre Enebakk, men er ofte i Ski for å shoppe eller treffe venninner. Bor dere i Ski? Tenker vi må forsøke å få til ett treff etter hvert.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Da ser det jo ut som vi er en liten gjeng allerede:) Jeg er med på treff på kveldstid, om det blir ganske snart, eller om det blir litt nærmere våren. Er det noen forresten som har gode tips om hvor en får kjøpt mammaklær i Follo? Magen bare vokser og vokser:) Kjenner selv kun til H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bor 17 min. med bil unna ski, men er ofte i ski og handler. Venter nr.3 og har termin 19 .juli. Saa kanksje eg blir med paa et treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo endel av oss...koselig om vi får til å treffes om ikke altfor lenge da. Når det kommer til mamma klær er jeg ikke så sikker. Jeg bruker endel lange gensere og tights eller strømpebukser....deilig og komfortabelt :)

 

Håper å sees snart dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gi beskjed når du legger ut treff på BIM-treff. Jeg stiller i alle fall så lenge det er litt frem i tid, og på kveldstid:) Hva med i midten eller slutten av mars? Hva mener dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...