Gå til innhold

Hva med BILPOSE? Er det noe å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det selges slike i fleece, og man kan også ha de i vogna. Hull til å ha selene i gjennom. Det høres deilig ut å bare droppe å kle på ytterklær, ullsokker osv, og heller bare la babyen/barnet sitte i den posen med body og strømpebukse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte en fin rosa bilstol pose i vogna til frøkna mi da hun var nyfødt og den var kjempe fin frem til hun vokste ut av den. den var sånn passe stor og babyen ble ikke pakke fulstendig inn.

Skrevet

Er det en ting jeg er glad jeg har kjøpt, så er det nettopp bilposen :) vi har kjøpt en som er egnet til vinterbaby, da ungen blir født i februar månde. Min bror anbefalte oss dette, da de kjøpte det til eget barn (født oktober 10) og den er veldig lett å ha for hånden, og man slipper å starte opp bilen en time før, for at den skal være varm nok til ungen kommer i bilen, og vi som foreldre slipper å svette ihjel :)

Skrevet

er bilposer bare for små babyer og nyfødte, eller er det også noe for ei som er snart ett år?

Skrevet

jag har 3 barn og aldri brukt bilpose, har ikke helt skjønt vitsen med det, det er jo godt og varmt i bilen og den lille turen ut og inn av huset/butikken så har de jo på seg utedress så de fryser ikke.....

Skrevet

fleste bilposer har str 0-6 mnd og 6-12 mnd

kan eventuelt kjøpe easygrow vognpose, den passer til barnet er 3-4 år, og kan brukes i bilstolen like lett som en bilpose

Skrevet

Min lille er så varm at det holder med body, strømpebukse, genser, ullsokker, ulljakke og ull-lue. Har også et ullpledd over føttene. Såklart kler jeg på mer når det er minusgrader, men som i går var det 5-6 + og da ble dette nok. H*n så mye mer tilpass ut i jakka si enn med den tykke vinterdressen.

Regner med posen er god hvis man har istapper til barn, men sola mi trenger ikke slikt ^^,

Regner med folk reagerer på det jeg skriver nå, men man kjenner sitt barn best ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...