Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Jeg er single mamma fra bergen som er konstant kåt har tre barn og aleneomsorg kommer meg lite ut. Er lei av dildoer og hjemmekos Help
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 ville prøvd meg på et mannsforum istedet for her inne da......
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Er det menn eller jenter du vil ha kos med?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Hehehe.... karnsje stygt å le men du skrev så dønn ærlig rett ut! Hæærliig!! Joda.. du må nok få deg litt barnefri å komme deg ut... finn deg en såkalt FF!! Som kan komme når unga sover en gang i blandt Lykek til =) Eller..... ring en venn... som gubben sier om jeg er lysten å ikke han
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Vil ikke ha ett ONS vil ha mer enn det har barnefri annenhverhelg men det er ikke verd det å bare få en som tømmer og rømmer vil ha fast "pulings"
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Mann eller damer er det samme bare det er mer en ONS trenger sex og kos og ikke minst nærhet føle meg hel HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå