Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Både vinterferie, påskeferie og sommerferie.. Alt er jo relativt så vi sier det nærmer seg med sommerferie også)))) Har dere noen planer for deres ferier?? Reiser, jobbing? fri? turer? La meg få høre...
Lene~mor til tre Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Ingen spesielle planer egentlig, sånn som det ser ut nå har vi alle fri i vinterferien men jeg skal begynne i ny jobb og har blitt forbredt på at opplæringen på den nye jobben kan komme den uken vinterferien er men det hvet jeg ikke enda men uansett så skal vi ikke noe sted, ikke i påsken heller. Kommer til å være hjemme å slappe av å kose oss å finne på ting sammen som å gå på kino, dra på lekeland, gå en tur i skogen osv =) Sommeren har vi ingen planer for enda.
Verbena Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Vinterferien: drar gutta på ferie til besteforeldrene alene. De skal fly alene for første gang og begge to gleder seg stort, mens mamman er litt nervøs. Vi voksne blir hjemme å jobber. Påskeferien: gutta har egentlig pappa-påske, men om han skal ha de eller ikke det får vi vel svar på uka før påske =P Sommerferien: drar vi nok som vanlig på tur til min foreldre å blir der i et par uker. Forhåpentligvis med varmere vær enn i fjor!
Ranveig R Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Vi blir heime i vinterferien i alle fall. Både eg og mannen skal jobbe, ungane er i bhg. I påsken har eg fri frå palmehelga til torsdag etter påske, så vi får i alle fall slappa godt av. Om vi tar ei helgetur nokon plass eller ikkje får vi sjå etter kvart. Sommarferien er så vidt i planlegging, ungane blir muligens med mamma og pappa nokre dagar, og så må vi få til ein hytte-/campingtur ein eller annan plass. 5-åringen vil til Legoland, men eg tenker det er meir praktisk å ta ei helg utpå hausten kanskje..?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2011 Vil ikke anbefale dere å dra til Legoland midt i ferietider.. Bruke hele dagen til å stå i kø. Vi har vært i september og begynnelsen av juni, og det har vært nok folk begge ganger, men helt passelig egentlig. Ikke lenger kø enn at barna holder ut!! Og ikke så mye folk at en føler en mister oversikt om barna går noen meter foran.. Vi har ikke planlagt noe vi heller. Har lyst på en tur til syden i løpet av året. Men har også lyst å reise både til Sverige og Danmark.. Må tenke litt mer på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå