Gå til innhold

Sengevæter - noen som har prøvd kiropraktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på snart 5 1/2 bruker bleie på natten og er ikke i nærheten av å ha kontroll mens han sover. Det går fint på dagen, men det tok veldig lang tid å få kontroll på dagtid også.

Jeg har blitt tipset om kiropraktor - er det noen som har erfaringer med det i samme forbindelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, vi har prøvd alt ....

gått på minirin(uten virkning)

vært hos osteopat (uten virkning)

vært hos kiropraktor (uten virkning)

healer var vi også innom(han sa bare at han ikke kunne hjelpe etter å ha dingla noe greier over en tegning av et menneske(hehe)

Vi har også vært hos urolog...

Men, dette var vår snuppe....(6 1/2 år)

har hørt andre som har hatt virkning av både kiropraktor, osteopat og ved bruk av minirin.....

Jeg tenker at alt er verdt et forsøk... Kanskje det virker på der gutt. :-)

Skrevet

Vi prøvde kiroporaktor da snuppa var nesten 6. Han sa at han kunne hjelpe ca halvparten av ungene som kom til ham.

Etter noen få behandlinger ble det bedre (type tre våte netter i uka istedet for seks). Fortsatt behandlingen og etter noen uker var vi plutselig tilbake på start. Fortsatte videre behandling og det bedret seg litt. Men hun ble ikke bra av det. Hun har sjeldere våte netter nå enn før behandlingen vi hadde i høst. Men jeg tror nok at det er mer alderen enn behandlingen.

I og med at de kan hjelpe en del av ungene så er det jo verdt et forsøk :o)

Skrevet

Hva med homeopat??

Dette høres kanskje litt rart ut, men jeg var sengevæter da jeg var lita jente. Min mor og far prøvde alt. ALT!

Så fikk de tips om en mann de kunne få hjelp av...

De ringte dit, forklarte problemet og jada, han skulle hjelpe meg..

Fikk en pakke i posten de ikke skulle åpne men legge under madrassen min i tre dager, for så å kvitte seg med den..

Dette ble gjort, og som ved et trylleslag sluttet jeg å tisse i senga...

Skrevet

Samme problemet her- etter 3 behandlinger hos kiropraktor var hun tørr.

Iallefall verdt et forsøk.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...