Gå til innhold

Jeg er vakker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tjukk, har god rund mage, litt deigete, men myk å ta på, runde, sterke lår og legger som ei velvoksen bjørk.

Jeg er vakker, jeg smiler, er høflig mot mennesker rundt meg, er forståelsesfull og omtenksom.

Jeg er vakker fordi jeg elsker, og blir elsket, ikke for noe jeg utgir meg for å være, men for den jeg faktisk er!

Jeg er vakker!

Er det flere her som er vakre, selv om man kanskje ikke kommer på forsiden av Vouge? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nok ikke jeg er så vakker, men synes det er kjempeflott at du og andre synes det:) Å være vakker handler om mye mer enn et "vouge-utseende", men dessverre er jeg såpass kritisk mot meg selv at jeg ser valkene mine framfor mye annet;)

Skrevet

Jeg er helt sikker på at du er nydelig, 2 små og en undulat! :)

Jeg har sovet lite i det siste, og igår følte meg litt pløsete i ansiktet, blek med mørke ringer under øynene.. Så i går kveld tok jeg meg en god dusj, og gikk tidlig og la meg, våknet uthvilt og følte meg freshere enn på lenge.. Brukte litt ekstra tid på badet, så da jeg kastet et siste blikk i speilet i gangen før jeg skulle på jobb, stoppet jeg opp og sa til meg selv "Idag er du vakker!" :) Og resten av dagen har jeg følt meg nettopp det.. Troll i ord? :)

Skrevet

Jeg har ikke følt meg vakker i det siste, men i går tok jeg meg god tid på badet, HELT ALENE UTEN UNGE!

Fikk shavet, skrubbet, filt føtter og smurt meg.

Håret ser grusomt ut ennå pga dårlig råd og null frisørtime i sikte.

MEN: jeg følte meg finere!

Et nyttårsforsett jeg hadde var å sminke meg hver morgen, noe jeg absolutt ikke klarer eller gidder...

Må få kjøpt meg en ny bukse hvertfall, lei av de få jeg har + at jeg dasser rundt i joggebukse om kvelden...

Vi er unge, vi er mødre og JA, vi er vakre!

Fordi vi har verdens vakreste oppgave, og da er det vel lov å se litt shabby ut innimellom...?

Skrevet

Jeg har ikke sagt at jeg er vakrere enn andre, men jeg er vakker i meg selv, uten sammenligning forøvrig! :)

Skrevet

Så flott at du fikk mulighet til å tilbringe litt tid med velvære bare for deg selv, det trenger man en gang i blant! :)

Er ikke alltid det er så mye som skal til, en oppfriskende dusj og litt sminke, rene klær kan gjøre underverker! :)

Skrevet

Ja, ikke sant! Det er så utrolig nødvendig å se skjønnheten i seg selv, for det gjør det så mye lettere å se skjønnheten i andre! :)

Skrevet

Flott skrevet!:)) tror det er noe flere burde tenke på, inkl meg.

Takk for at du fikk meg til også føle meg vakker.:)

Skrevet

Så søt du er, TrueHæppiness! :)

Så bra at jeg fikk deg til å føle deg bra, pay it forward, og gjør dagen bedre for et annet menneske! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...