Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Ja jeg har ett seriøst problem, om jeg hadde vært mann,hadde jeg ikke fått den opp, jeg blir aldri kåt,det er sykt jeg vet,men finnes det noen råd? Jeg er nå 28år,og har hatt 4 seriøse kjærester, den siste jeg husker å ha følt meg litt kåt med var en jeg var sammen med da jeg var 18år,før han ble jeg aldri kåt,og jeg var kanskje kåt på han i en uke...hehe, og etter det har jeg ikke blitt kåt. jeg har jo sex med samboer,og synes det er deilig å kysse ,massere og ta på hverandre,men det hadde holdt med det, jeg hadde ikke trengt at han tok på meg nedentil eller brukte energi på å gjøre meg kåt,for jeg blir det jo uansett ikke.Jeg kan jo ikke si det her til han stakar, men problemet er at det har vært slik med alle,og han jeg bor med er en kjempe deilig mann,han er alt, å jeg elsker han så utrolig mye. Jeg ble voldtatt da jeg var 14år, det kan vel ikke være at det skal ha noe å si for sexlivet mitt nå? er hvertfall trist å ha det slik
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Hva med å gå på et kurs eller lignende for å dele felles opplevelse vedrørende det å bli kåt??
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 var ikke klar over at slikt fantes, men takk, alt må jo prøves, kan jo ikke være meningen at livet skal være slik de neste 20åra:)
k@roline Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Kjære HI Kom deg på kurs, du vil få ett nytt liv jeg vet om ett som går i oslo og bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå