Gå til innhold

Usikker på om jeg skal beholde barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dermed usikker på om jeg skal ta folat eller ikke. Føler jeg har tatt valget ved å ta folat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hvis du har tatt forlat er det ingen vei tilbake?

Skrevet

Jeg er ikke usikker, men barnefaren er. Så hvis jeg tar folat føler jeg at jeg "lurer" meg selv. Jeg orker ikke et svangerskap alene. Men hvis jeg ikke tar det føler jeg at det fortsatt ikke er bestemt på den ene eller den andre måten. Vet det er rar tankegang, men har dårlig samvittighet også. Dette var ikke planlagt og er 5+1 idag. HI

Skrevet

huff, vet hvordan det er med en barnefar som ikke vil ha det,men skal gi deg ett godt råd: Gjør det du vil!!:) du kommer til å greie deg uansett! å er ikke sikkert du ender opp alene. men om du gjør det,så tenk på det lille nurket du har som kommer til å elske det hele livet. Jeg tok vekk ett barn for 3år siden pga barnefaren ble helt idiot å mer eller mindre tvingte meg til det, angrer en dag i dag på at jeg ikke satt foten ned å sa: dette er min kropp,mitt barn og jeg vil ha det!!

Det sliter veldig på meg at jeg ikke beholdt det,men du må jo gjøre det som er rett for deg , men det betyr nok at du må være veldig sterk,lykke til:)

Skrevet

Hei HI

Ta folat du, så dersom du/dere velger å beholde spiren så har den i alle fall fått det beste utgangspunktet. Av egen erfaring vet jeg at BF's mening fort kan snu, faren til mitt barn ønsket også at jeg skulle ta abort (han var ikke klar, slet med depresjoner), og det var i en periode mye krangling, siden jeg ønsket å beholde. Slutt ble det også noen uker. Men nå er jeg i uke 23 og er lykkeliger enn noen gang! Så i alle fall, gi valget noen uker til, både for din del, hans del og spirens del...

Det er i alle fall mitt råd :o)

Skrevet

huff, vet hvordan det er med en barnefar som ikke vil ha det,men skal gi deg ett godt råd: Gjør det du vil!!:) du kommer til å greie deg uansett! å er ikke sikkert du ender opp alene. men om du gjør det,så tenk på det lille nurket du har som kommer til å elske det hele livet. Jeg tok vekk ett barn for 3år siden pga barnefaren ble helt idiot å mer eller mindre tvingte meg til det, angrer en dag i dag på at jeg ikke satt foten ned å sa: dette er min kropp,mitt barn og jeg vil ha det!!

Det sliter veldig på meg at jeg ikke beholdt det,men du må jo gjøre det som er rett for deg , men det betyr nok at du må være veldig

Skrevet

Det sliter veldig på meg at jeg ikke beholdt det,men du må jo gjøre det som er rett for deg , men det betyr nok at du må være veldig

Skrevet

Skrevet

Takk, dette hjalp :) Jeg er sammen med bf, og vi krangler ikke over dette. Jeg er litt splittet selv, og han er også det, er bare at vi heller mer mot hver vår vei. Så det blir nok en enighet uansett. Men da bestemmer jeg meg for å kjøpe folat og stumpe røyken imorgen! Tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...