Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Leste ett innlegg her i går hvor det ble skrevet at tjukke jenter ofte skiller seg litt mer ut. Med f.eks tattoveringer, fargerike klær, eller helt sorte klær. Hvorfor er det slik? For det stemmer jo faktisk. Eller tynne gutter- ofte går de sort kledd og ser veldig rocka ut. Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 De må vel det, for å få oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Jaså, så det stemmer i følge hvem? SSB?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Nei, tviler på det. Men helt ærlig så stemmer det jo. HI
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Merkelig påstand. Det er jeg slett ikke enig i at stemmer. Men det er jo faktisk slik at mange overvektige jenter gjemmer seg i svarte klær. Tror ikke det handler om å ønske å skille seg ut, snarere å skjule det man ikke er så fornøyd med. Ihvertfall har jeg det slik, jeg må stadig ha som regel når jeg kler på meg at minst ett plagg, skal ha en annen farge enn svart. Det være seg en annen farge på en singlet hvis jeg har en åpen jakke over, eller en farget cardigan el.l. over svart.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Du synes kanskje de skiller seg nok ut allerede ved bare å være tjukke HI? Ingen grunn til å påkalle seg oppmerksomhet når man er overvektig liksom?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Det stemmer ikke på meg heldigvis. Kler meg helt normalt og har ingen tatoveringer.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 De fleste kraftige jeg kjenner kler seg mest mulig nøytralt og vil helst forsvinne i mengden....noe som er rimelig umulig pga fedmen.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 Det var en merkelig påstand. Jeg er tykk, ganske så tykk faktisk, men selv om klærne må være større nå enn for 10 år siden betyr det jo ikke at jeg må slutte å like farger? Joda, jeg skjønner at jeg vises godt i mengden når jeg bruker farger, men hva får noen til å tro at jeg bruker farger FORDI jeg er tykk? Jeg bruker farger fordi jeg elsker farger og fordi det å være tykk har lært meg at livet ikke slutter selv om man er tykk. Jeg kan ikke bare legge meg ned å dø, kle meg i beige for å forsvinne i mengden - for tro meg, jeg er så tykk at jeg ikke forsvinner selv om jeg kler meg anonymt. Når ble det galt å skille seg ut forresten?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #10 Skrevet 28. januar 2011 Hva menes forresten med å være tjukk? Jeg ser på meg selv som tjukk er 1.68 høy og ca 68kg, jeg har aldri veid så mye som jeg gjør nå,men elsker å kle meg spesielt og "vise" meg fram,før ,da jeg veide 12kg mindre kledde jeg meg helt likt;)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #11 Skrevet 28. januar 2011 Hva menes forresten med å være tjukk? Jeg ser på meg selv som tjukk er 1.68 høy og ca 68kg, jeg har aldri veid så mye som jeg gjør nå,men elsker å kle meg spesielt og "vise" meg fram,før ,da jeg veide 12kg mindre kledde jeg meg helt likt;)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #12 Skrevet 28. januar 2011 Hva menes forresten med å være tjukk? Jeg ser på meg selv som tjukk er 1.68 høy og ca 68kg, jeg har aldri veid så mye som jeg gjør nå,men elsker å kle meg spesielt og "vise" meg fram,før ,da jeg veide 12kg mindre kledde jeg meg helt likt;)
Tante Blås Squaw Skrevet 28. januar 2011 #13 Skrevet 28. januar 2011 Jeg er en tjukkas som elsker femtitalls-klær, tattoveringer og sterke, klare farger. Så jeg er vel med på å dra opp den oppdiktede statistikken ;o) Har ingen planer om å endre stil når jeg går ned i vekt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå