Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 har to barn på 4.5 og 2.5 år.. har nå hatt bleiebarn i 4.5 år.. men har sluppet unna med å ha kun et bleie barn om gangen.. nå er minstemann endelig helt ferdig med bleier. ingen pleier om natten heller. må si jeg er veldig stolt av han..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Helt enig! Endelig ferdig med bleietiden her i huset også. For noen måneder iallefall, da er det påan igjen :/
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har 2 gutter, og eldste sluttet med bleier uka etter at lillebror ble født :-) (Da var han 2 år og 9 mndr) SÅ jeg har ennå et bleiebarn i et par år fremover, men var deilig å slippe å ha 2 på en gang da :-)
Ranveig R Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Gratulerer ) Det er deilig når bleieperioden er over. Vi "feirar" 1-års-bleiefri-dag neste helg og det kjennes ganske rart at det allerede er så lenge sidan. Her var ungane og forholdsvis tidlege, 2 år og 9 mnd (natt og dag) og 2 år og 3 mnd (natt og dag). Så spørs det om vi kjem til å oppleve ein ny bleieperiode om nokre år eller ikkje... )
Tante Blås Squaw Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Gleder meg til den tiden er ferdig her også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå