20feb11 Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Har for vane å veie meg på morgenen. I går veide jeg 78,0kg. Nå derimot veier jeg 76,5kg på kvelden. Jeg vipper aldri så mye som det der! Spyr opp det som er og har utrolig vondt i magen etter måltid. Det går i bølger, så trodde en periode noe var i gang. Men nei, her er det nok farrang! Hva ville dere gjort? Bør jeg kontakte lege for å få noe stillende eller er det greit å la det gå av seg selv..? Blir jo litt bekymra for den lille, fordi om hun hittil er like aktiv som før.
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Hei 20feb11 Har selv hatt en runde med minimalt mat inntak, oppkast og vekt nedgang for to uker siden. Jeg gikk ned 5 kg på en uke, pratet med jordmor om det, men hun sa jeg skulle bruke tiden på å slappe av og bli frisk, ungen tar den næringen h*n trenger uansett, er nok derfor vekta svinger såpass Om det derimot fortsatt er vekttap etter en ukes tid, så bør man dra til legen, ikke fordi det er farlig for ungen, men fordi vi har lettere for å bli utslitt av å ha det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå