Patetica fåkksi Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Hel Grandiosa - check Halv pose potetgull - check Nesten et beger rømme (dip) - check Tre kakestykker på jobb - check Sjokolademelk - check Nå skal jeg rulle i seng og drømme at jeg sykler tre timer i oppoverbakke med min unge og naboens unge bakpå.
Gjest sug lut Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Dette er min trøst til deg: fire pannekaker med nugatti en stor plate walthers mandler deretter to porsjoner salat for å oppveie det hele.
Gjest amandine Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Dere er jammen gode! Jeg har holdt meg til en ekstra nybakt skive, to store biter nybakt baguette med brie, tre glass rødvin og litt salt lakris..
Gjest sug lut Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Innlegget mitt var fra lørdag. Alt som har skjedd siden bør det legges lokk over. Fredagen er bare barnemat/appetizer i forhold.
Gjest amandine Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Høres ut som pms-meny, håper ikke det var det! Dewt kunne jo fårr skumle følger for resten av helgens festligheter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå