Bjørnen Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Er det noen her som har hatt rare blødninger, og problemer med å bli gravide etter å ha brukt kobberspiral? 1. og 2. satt på første forsøk, men nå har det gått fire mnd etter at jeg tok spialen ut, og jeg har hver mnd hatt positiv test, men mensen har allikevel kommet, med påfølgende negativ test. Blør lite de to første døgnene, så har jeg pause på halvannet, før jeg spotter i et par dager. Har hatt spiralen siden yngstemann ble født. Før jeg ble gravid hadde jeg blødninger etter boken, men eter at jeg fikk spiralen har jeg blødd MASSE. Noen med lignende erfaringer, eller har noen tanker om dette?Har legetime på mandag, men det er jo LEEENGE til..
Hartovilhafler Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Akkurat det samme lurer jeg også på. Helt sammenfallende historie!!
Gjest Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Hei For ikke lenge siden fjernet jeg kobberspiralen, pga at jeg ble gravid for en stund siden MED spiralen, og det endte med SA. men så bestemte vi oss for å kjøre på å få en til, og fikk den fjernet. nå har jeg nettopp hatt mensen, var ferdig for en uke siden, men testet SVAKT positiv i mårrest. skjønner ingenting!! Jeg var plaget de siste mnd da jeg hadde den i ennå, pga store mensen-blødninger, men hadde den i 2 år uten å være nie særlig plaget før det.kommer nok ikke til å bruke den mer nei, er ikke interessert i å ha mensen opptil 14 dager å blø så masse håper det ordner seg for deg! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå