Gå til innhold

Hvordan vasker dere dere nedentil? Og hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på huk og såper inn og skyller med dusjhodet daglig.

Hvis jeg ikke har tilgang til dusj, vasker jeg meg med våtservietter daglig.

Alltid før sex om jeg ikke har dusjet i løpet av tolv timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg bare dusjer... vasker meg ikke noe utover det.

Skrevet

vaser med vann, utvannet intimsåpe eller olje når jeg har mens eller hvis jeg har mye utflod eller har hatt sex.

Underlivet skal skylles med vann, og det skal ikke vaskes med noe særlig såpe, olje er best.

Også skal det ikke vaskes innvortes. Det er kun kjønnsleppene, klitoris og venusberget (altså, alt du kan se når du bøyer deg ned) som skal vaskes. Skjeden, livmor og urinrøret er selvrensende, derfor man tisser og har utflod og mens. Hvis man vasker innvortes kan man få sopp, irritasjoner, betennelser og skader.

Og vasker du for ofte vil rufsesara tørke ut :/

Skrevet

Dusjer annenhver dag. Vasker kun det utvendige med asan. Kattevask de andre dagene.

Skrevet

Haha, rufesara! Hærlig! :))

Skrevet

Hvis jeg ikke får såpet inn og skylt (de ytre delene) daglig føler jeg meg som en lassis. I krisetilfeller kan det hjelpe med vått dopapir eller våtservietter, men føler det bare hjelper i noen timer.

Skrevet

Sitter på huk og skyller med dusjhodet. stort sett hver dag. Trengs ikke såpe.

He he he, Rufsesara ;-D

Skrevet

Ser at noen nevner at dere sitter på huk?? I alle dager, dette er en vane (eller uvane) som har gått meg hus forbi. Hvor plukket dere opp denne vanen?

Skrevet

Ja det lurer jeg også på 23.39 :P Jeg står å dusjer jeg :P Men det er karnsje ikke så vanlig.. :P hehe

Men sopp, irritasjoner + + ? Aldri hatt faktisk.. Men vasker meg med Asan eller Dr.Greve hver eneste dag. Hele utsiden og faktisk litt på innsiden også.. Serlig etter sex.. og etter mens peride. Utfloden og evt sæden som sitter igjen er grei å få bort... hvis ikke lukter jo trusa etter en halv dag!

Karnsje jeg er unormal, men aldri hatt ubehag pga denne vaskingen. Og føler meg ren ;)

Bare vann, da hadde jeg følt meg bra ekkel

Skrevet

Jeg bruker TurtleWax, veldig fornøyd altså.

Skrevet

Uff, datteren min heter Sara.. :)

Skrevet

Jeg bruker Jif Skuremiddel, og sånn stålull.. Blir så ren og pen atte! :)

Skrevet

Kan virkelig anbefale sånn ovnsrens!

Skrevet

Jeg står i dusjen og løfter den ene foten litt (for å åpne litt bedre), vasker med vanlig dusjsåpe og skyller med vann. Gjør dette omtrent hver dag, noen søndager gidder jeg ikke dusje.

Jeg var veldig plaget med sopp og lukt nedentil når jeg ikke brukte såpe. Nå bruker jeg vanlig såpe (har gjort i 3 år) og har aldri vært hverken tørr, hatt sopp eller luktet. Jeg skyller veldig godt.

Hvis jeg dusjen 2 ganger på en dag (noe som er sjelden) så spyler jeg bare nedentil uten såpe på dusj nr. 2.

Skrevet

Graver meg frem til de indre kjønnsleppene, drar litt i dem, vasker de fri for smuss. Sånn cirka hver dag. Bruker Sebamed dusjolje (den er nemlig på tilbud på apoteket nå)...

Jaja...

Skrevet

Haha! Her brukes anti-rust, og hvis jeg skal være skikkelig fjong - industrivaskemiddel.

Skrevet

Høø...vaske seg nedentil...?

Skrevet

Grønnsåpe hver fredag, da tar jeg helgevasken!!

Skrevet

Dusjer hver dag og vasker underlivet kun med rent vann.

Tar bare bena litt fra hverandre og vasker mellom alle forlene med hånden mens vannet renner over.

Dere må være forsiktig med all denne såpen og harde spylingen.

Skrevet

Sitter det voksne kvinnfolk og lurer på hvordan underlivet skal vaskes?? Eller er HI en herremann som nå koser seg glugg ihjæl over svarene?

Men så det er sagt, så vaskes det med såpe i dusjen hver dag. Aldri plaget med noe. Forsiktig med spylingen??? Hvordan gjennomfører dere da seksualakten? Tror hønemora tåler ganske mye. Men har man tendensen til ubalanse der nede, så bør man ikke bruke annet enn intimsåpe.

Skrevet

hvorfor spørr du i det hele tatt??????

Skrevet

Eiker ut hele sulamitten, tar litt tid men må nesten gjøre det hver dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...