Gå til innhold

dritt lei av å amme nå !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en jente på snart 18 måneder hun nekter slutte og amme...

hun ammer bare kveld /natt når hun skal sove. ingen sjangs og få henne til og sove uten og amme.prøvd det meste.

i tillegg sover hun ikke før langt ut på natta variere fra 23-03 før hun sover og har bare sovet ett par ganger gjennom hele natten uten og våkne.

spørsmålet mitt er :

sover ungen bedre når man slutter og amme??

kan det være pga ammingen at ungen ikke sover natta gjennom?

er temmelig frustrert, blir nesten uvel når jeg ammer er så lei ,grue meg også til kvelden og natta for får ikke nok søvn og vil at hun skal sove hele natten.

noen med erfaringer?

skal slutte og amme til uka da skal mannen min min overta og begynn og legge henne ,vi skal prøve og ha det som fast rutine ett par uker så hun ikke får pupp og melka forsvinner. kjenne jeg grue meg litt, redd hun skal drive og tulle mer kveld /natt..

hilsen sliten og frustrert mor!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok en stor sannsynlighet for at hun våkner pga puppen ja. Siden behovet for mat er over for lenge siden er det bare kos hun vil ha, så hvis du vil slutte nå er det bare å brette opp armene og holde ut noen kvelder/netter med rasende/lei seg unge. La pappan ta jobben, evt med hjelp fra besteforeldre for med deg i nærheten vil det bare bli tøffere for henne å slutte.

Lykke til :)

Skrevet

Her har vi samme problemet.. Jenta mi er 15 mnd.

Må ammes i søvn i min seng på kveldene, og løfter henne over i sprinkelsenga etterpå. Men hun våkner stort sett i 12-.tida og står og hyler i senga til vi tar henne opp i vår seng. Og får hun ikke pupp da klikker hun totalt hyler og spenner seg nesten opp i bro. Og river og sliter i dyna mi for å finne puppen.

Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men vi er flere.. hehe

Skrevet

ja jeg skal ikke inn der når han skal ta over.. blir nok mye hyl og skrik siden hun er sikkelig sta men vi skal holde ut. pappa kjøper hørsel vern og skal nok få det til..

vi bor for tiden hos besteforeldrene så de hjelpe nok til.

håper det går seg til så vi kan få litt alene tid snart har sett 1 hel film uten at hun har vært våken de siste 18 månedene.

nei nå skal mamma og pappa ha kvelden for seg selv igjen og få en hel natt søvn.

hi

Skrevet

ja samme problemet vi også har. er nesten umulig og få hun til og sove uten pupp på kvelden ,dagen er ikke noe problem men kveld /natt er ett prob.

hun sovner av og til tidlig og da våkner hun 1-3 timer etter og er lys våken og skal leke og tulle vil ikke legg seg ell ha pupp for da er hun ferdig og sove. skjønner ikke det der da hun ikke sover spes mye på dagen heller. nei vi får bare prøve oss frem og håpe det blir bedre

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...