Gå til innhold

Hjeelp...hun vil ikke slutte å skrike.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi, 2,3 år har alltid hatt et ok forhold til smokken helt til de siste par månedene. Da har det tatt helt av, hun vil ha den hele tiden og alle konflikter i huset dreier seg stort sett om smokken. F.eks. hun kan være sint fordi hun ikke fikk den blå koppen (typisk trass) og når hun begynner og roe seg så skal hun ha smokken, og når hun ikke får den så når raserianfallet uante høyder og gir seg sldri. Jeg blir ærlig talt grøtete i hodt snart, så nå holder det.

Har forberedt henne et par dager på at nå skal hun slutte med smokken, og hun har enig i det. Så i kveld klippet jeg hull i smokken så den ikke skulle være så god. Og ganske riktig, hun ville ikke ha den i munnen, lå bare å tvinnet med den, kastet den ut i rommet osv. Så da sa jeg at hvis hun slengte den vekk en gang til så tar vi den vekk.

Så nå har vi tatt den da, og hun er såå sinna, alt er galt nå. Ikke vil hun se oss heller. Vi er der litt på skift pluss at hun får være litt alene når hun vil, men ingenting synes å hjelpe.

Noen som har slitt med det samme?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at jeg klarte å få henne til å sovne uten smokken i løpet av 15-20 minutter en dag i forrige uke, men da fikk hun selvfølgelig omgangssyken utpå natta, så hun fikk den likevel.

Men nå har hun visst gått helt i vranglås, har holdt på over en time. Virker som hun er mest sint fordi vi ikke gir enn sakens egentlige kjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...