Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Lurer bare paa hvordan andre klarer aa hilde huset iorden. Jeg proever aa faa gjort noe hver dag, men man kan jo ikke se det lol. Saa hva gjoer dere ? Og hvor mye tid bruker dere ca ? Er bare veldig nyskjerrig. Sitter nemlig her paa rompa og ser meg rundt i stua
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 På dagtid blir det vell stort sett bare vasking/bretting av klær, sette inn i/ta ut av oppvaskmaskinen, rydde opp etter måltid, støvsuge og sånne enkle ting... Går vell egentlig og smårydder hele dagen...Prøver og "vedlikeholde" , sånn att det ikke skal samle seg så veldig opp... Så samarbeider jeg og barna om å rydde opp lekene deres før de skal legge seg... Om de skal ha ett lite kveldsbad rydder/vasker jeg gjerne badet mens de sitter i badekaret (det kan gjerne gjøres noen ganger i uka ,da 4-åringen i huset ikke alltid er like treffsikker om han må på do å tisse om natta f.eks;)). Så etter barna er i seng rydder jeg det som er å rydde og vasker av alle bord og benker... Vask av gulv på stue/kjøkken/soverom osv. gjøres hver torsdag eller fredag (evt. etter behov)... Bruker vell litt tid på det hver dag... Men blir så sur av å ha rotete hus:) Er sååå deilig å sette seg ned og slappe av sammen med min kjære mann i ett ryddigt hjem når dagen er over og barna er i seng... Og for å ikke snakke om å stå opp til ett ryddigt hjem dagen etterpå...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Til daglig bruker jeg ca30min på husarbeid, og får kommentarer av andre på at det alltid er ryddig her, selv med barn i hus. Jeg rydder kjøkkenet hver dag, vanligvis på kvelden, rydder alltid inn uteklær i skapet i gangen, rydder vekk leker når barnet vårt skal legge seg, ellers så smårydder jeg bare litt hver dag, ikke de store prosjektene, men må si at jeg sliter med badet, det er mer bomba enn ryddig.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Her er det alltid ryddig og rent. Våkner opp til et ryddig hus hver morgen og det er jeg avhengig av! Rydder, støvsuger, tørker støv, henger opp klær etc hver dag:) Bruker kanskje 30min i gjennomsnitt hver dag, ikke så ille:))
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 21.59: Du har støv på hjernen... Og så er du garantert hjemmeeværende??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå