Gå til innhold

Hjelp, gravid med eksen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dibbere;)

Ja nå har jeg klart det, jeg har en sønn på tre med en god pappa, men vi er ikke sammen lenger og jeg studerer og mottar Overgangsstønad. For litt siden klarte vi å forville oss i seng, og nå viser det seg at jeg er gravid. Jeg er forvirret. Hva skal jeg gjøre, skal jeg prøve å finne meg en jobb fort som fy og slutte på skolen . Slik at jeg får opparbeidet meg permisjonspenger? Jeg kan jo ikke fortsette å få overgangsstønad når jeg får et barn til med samme kar.. Å frustrert. Håper på å få litt råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man skal liksom ikke pule eksen når det er slutt, kjære deg ;)

 

Hva med å prøve igjen, dere to?

Skrevet

hehehe godt poeng! ikke alltid man kan styre seg!;) Jo det hadde jo vært det beste det, men får se. Jeg får vel kanskje skaffe meg en jobb fort som fy.. Men hvor lett er d å få seg en jobb når man er gravid, burde jeg ikke si noe? Noen andre her som har vært i samme situasjon?

Skrevet

akuratt det samme skjedde meg. Jeg hadde overgangsstønad og ble gravid med xen.. Forklar din situasjon så får du fortsatt stønaden, er bare litt flaut:P

Skrevet

tror faktisk ikke at du trenger å si noe, så hopp i det og finn deg en jobb. Skolen får vente :)

 

Hva med å prøve igjen da? Dere må jo ha følelser for hverandre hvis dere kan ha sex, og iallefall når dere faktisk ikke klarer å styre dere :) Er jo luxus det!!

Skrevet

Herregud så flaut;( Min os har jeg nå fordi jeg studerer, men må jo da evt søke på nytt for neste mann, er det en mnd før man får det? Var det ikke noe betenkligheter da d skjedde med deg, dro du i møte på nav?

Skrevet

Herregud så flaut;( Min os har jeg nå fordi jeg studerer, men må jo da evt søke på nytt for neste mann, er det en mnd før man får det? Var det ikke noe betenkligheter da d skjedde med deg, dro du i møte på nav?

Skrevet

hehe ja det er vel ca 1 mnd. De sa at de syntes det var litt rart, og spurte ut litt om forrholdet. Men nå bor vi en time unna hverandre, heldigvis. Jeg møtte bare opp på nav å spurte om å få snakke med noen.

Skrevet

Det er fullt mulig å leve med barn når man er student, altså. Vi klarer oss i hvertfall kjempebra og her er både far og mor studenter. Håper det ordner seg for deg :-)) og GRATULERER! :-))

Skrevet

Er du sikker på at det beste er å beholde?

Hva sier x-en?

Skrevet

Jeg er nok motstander av abort og det vet vi begge ikke er et alternativ!

Skrevet

Hvrdan klarer dere dere som studenter begge 2???

Skrevet

Noen flere som har vært i dene situasjonen??

Skrevet

Du får ny overgangsstønadsperiode for det nye barnet, dersom du ikke er i noe slags forhold til faren. Selv om dere har et barn sammen fra før.

Skrevet

Det samme skjedde med meg også. Ble gravid på fylla med eksen, vi hadde ett barn fra før av. jeg beholdte barnet og når barnet nr 2 var 5mnd kom politiet på døren. Nav hadde anmeldt meg for trygdesvindel fordi jeg fikk barn med eksen. Politiet ransaket hjemmet mitt og hjemmet til eksen. Dette skjedd for 1 år siden, saken er fremdeles ikke avsluttet, fordi politiet har så mye å gjøre. Advokaten min sa at det kan ta flere år før politiet tar opp saken min og bestemmer seg for om de skal henlegge den eller hva.

Så jeg ville gått ned på nav å forklart situasjonen din slik at du slipper å bli vekket tidlig på morningen av at 7 politimenn stormer leiligheten din og skremmer livet av både meg og ungene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...