Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 ..da kunne nemlig noen skutt meg når jeg ikke kunne brukes mer.. Litt klaging for i kveld. Er hjemme alene med en 5 måneder gammel baby som får tenner og har feber, og som har sovet dårlig noen netter og sover nesten ikke på dagen, en toåring med feber, stygg hoste og tett nese som våkner hundreoghelvetes mange ganger på natta-og har kutta ut dag duppen, en seksåring med trass og en niåring med divanykker..Nå er jeg så gjennomsliten at jeg tror jeg spyr og hadde gladelig bytta bort hele gjengen for ei natts søvn VEt jeg ser helt annerledes på det imorgen, men i kveld er jeg faen ikke brukende til noe!!! Jeg vet også at jeg ikke har noen grunnt il å klage, dette er ikke vanlig her, normalt sett sover de godt og er supre unger, men akkurat nå...grrrr!!! SÅnn. Takk for at jeg kunne frese fra meg litt, skal finne innlegget i morgen og le. Tror jeg iallfall..etter en kaffekopp eller tre.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Fres i vei, i morgen kommer en ny dag Det verste med syke barn er desidert kvelder og netter. Til tider er det et helsikes mareritt og jeg har bare to barn! Du får puste deg gjennom natten som om du skulle føde en hest og prøve å le istedefor å grine. Skal ikke undervurdere virkningen av en god latterkule selvom den er på grensen til galskap
Gjest Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Lov å øse litt av seg innimellom. Nå skal jeg fortelle en liten morsom historie(om hest). Sønnen min var 4 år og vi hadde hatt en serie større uheldige hendelser den siste tiden (vannlekkasje, kræsja bil og kaputt tørketrommel). En venninne ga oss en hestesko som vi kunne henge over døren, litt hell kunne være bra. :-) Sønnen vår ble brått klar over denne hesteskoen over inngangsdøra og spurte oss hva det var for noe. Det er en hestesko, det skal bety lykke, sier jeg og kommer på at det er jo ikke sikkert han vet hva lykke er for noe, ordet altså. Men jeg ser han tenker og så kommer det: "Lykken er å ikke ha hester inni huset" Og det er jo helt sant.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Hahaha, gud for en knallsøt gutt! De har noen bra sannheter innimellom HI
Gjest Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Kanskje jeg kan sende dette inn som forslag til de der "lykken er...." kortene/kalenderene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå