Gå til innhold

Stormberg vinterdress- ok kvalitet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Stormbergdress til begge mine i fjor. Må innrømme at jeg ikke er fornøyd altså.

Dressen vi har heter Istapp http://www.stormberg.no/no/Produkter/Jente/Jente-1-7/Parkdresser/Istapp-PT-Ull-Parkdress/

Jeg syntes den er trang i håndleddene, vanskelig å få hendene ut når de har votter på, trang strikk i livet som man ikke kan regulere. Foret krøller seg sammen i beina når jenta mi skal kle på seg selv.

Hun har også klaget på at hun er kald, men det har vært i - 10-12 grader med to lag ull under.

Jeg syntes den var liten i str men ser at andre mener den er stor.

Det positive er at den er veldig myk i stoffet, og jeg tror nok den er veldig slitesterk, for dressene ser ubrukte ut selv etter en lang vinter.

Gjest happy mom:)
Skrevet

Har tidligere hatt en type Stormberg vinterdress til eldste her.

Den var av merket LEKETØY og kjøpt på XXL.

Veldig bra og veldig slitesterk!:)

Skrevet

Stormberg har veldig mange forskjellige dresser og det er jo litt forskjell på de som koster 699,- og de som koster 1699,-

Vi har hatt stormberg i flere prisklasser her, den dyreste var med løst for i ullfleece (tror jeg betalte ca 600,- på 70%), den var helt vind- og vanntett, pustet og utrolig slitesterk. Den ser helt ubrukt ut. Men det er ikke så veldig praktisk med sånt løst for, det er vanskelig for barna å kle seg selv. Men uten foret ble den den beste parkdressen jeg noengang har vært borte i (og vi har prøvd mange merker).

Som vinterdress har de rimeliger variantene (under 1000 kroner) fungert best, de er vanntette og lette å få på seg.

Min erfaring er at de er litt store i størrelsen. Jenta mi som nå er 3,5 år kan bruke str 4 år, men den er litt i største laget.

Skrevet

Jeg har kjøpt Stormberg sin LUDO vinterdress til gutta denne sesongen, og jeg er faktisk utrolig fornøyd :))

Satt ned fra 1299,- til 399,- så det var verdt å prøve.

De har ikke blitt våte en eneste gang, og vi bor på vestlandet med slaps, snø og regn om en annen.

Gode og varme.

Men dressene er små i str!

Jeg har prøvd både Reima, Skogstad, Reflex dresser osv og vil si at akkurat denne dressen er en av favorittene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...