jordbærsjokolade Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Jeg kjøpte Stormbergdress til begge mine i fjor. Må innrømme at jeg ikke er fornøyd altså. Dressen vi har heter Istapp http://www.stormberg.no/no/Produkter/Jente/Jente-1-7/Parkdresser/Istapp-PT-Ull-Parkdress/ Jeg syntes den er trang i håndleddene, vanskelig å få hendene ut når de har votter på, trang strikk i livet som man ikke kan regulere. Foret krøller seg sammen i beina når jenta mi skal kle på seg selv. Hun har også klaget på at hun er kald, men det har vært i - 10-12 grader med to lag ull under. Jeg syntes den var liten i str men ser at andre mener den er stor. Det positive er at den er veldig myk i stoffet, og jeg tror nok den er veldig slitesterk, for dressene ser ubrukte ut selv etter en lang vinter.
Gjest happy mom:) Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Har tidligere hatt en type Stormberg vinterdress til eldste her. Den var av merket LEKETØY og kjøpt på XXL. Veldig bra og veldig slitesterk!
Fire småtroll Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Stormberg har veldig mange forskjellige dresser og det er jo litt forskjell på de som koster 699,- og de som koster 1699,- Vi har hatt stormberg i flere prisklasser her, den dyreste var med løst for i ullfleece (tror jeg betalte ca 600,- på 70%), den var helt vind- og vanntett, pustet og utrolig slitesterk. Den ser helt ubrukt ut. Men det er ikke så veldig praktisk med sånt løst for, det er vanskelig for barna å kle seg selv. Men uten foret ble den den beste parkdressen jeg noengang har vært borte i (og vi har prøvd mange merker). Som vinterdress har de rimeliger variantene (under 1000 kroner) fungert best, de er vanntette og lette å få på seg. Min erfaring er at de er litt store i størrelsen. Jenta mi som nå er 3,5 år kan bruke str 4 år, men den er litt i største laget.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har kjøpt Stormberg sin LUDO vinterdress til gutta denne sesongen, og jeg er faktisk utrolig fornøyd ) Satt ned fra 1299,- til 399,- så det var verdt å prøve. De har ikke blitt våte en eneste gang, og vi bor på vestlandet med slaps, snø og regn om en annen. Gode og varme. Men dressene er små i str! Jeg har prøvd både Reima, Skogstad, Reflex dresser osv og vil si at akkurat denne dressen er en av favorittene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå