Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Så står det; Noen FÅ kan hoppe og kan kjønnsforskjell ( Regner med det er å vite forskjell på gutt og jente), er ikke det ganske vanlig for en toåring å kunne? Synes det er litt intr å "sammenligne" mini med hva en toåring skal kunne. Forskjellen på gutt og jente har hun kunnet noen mnd, og hoppe har hun kunne siden hun var rundt 1,5. Ikke skrytetråd altså, men trodde disse tingene var veldig vanlig at mange toåringer kan? Min er akkurat fylt 2.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Lekegrinda.com er forsåvidt en veldig grei oversikt. Men jeg tar det som står der med en klype salt, det er ikke alt jeg får til å stemme overens. Og det er individuelle forskjeller på barn også. Noen kan en ting tidlig, men er sen på en annen, et annet barn er motsatt igjen. Min er også nettopp fylt to, han er godt utviklet både finmotorisk og grovmotorisk, men hoppe har han ikke helt dreisen på enda, han prøver, men får ikke begge beina fra gulvet samtidig. Og kunne forskjellen på gutt og jente tror jeg heller ikke han kan. Han har dårlig språk enda, så gjør seg ikke særlig forstått på den måten. Jeg har ikke tatt det som en selvfølge at han skal kunne forskjellen heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå