Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 http://www.pikenepahjornet.no/art10.php Altså det er tapas buffet, og det står pr kuvert. Det står også minimum 10 personer, så når vi skal være 70stk så bestiller jeg da 7 kuverter???
Gemini77 Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Du bestiller 70. At det står at det er minimum 10 personer er at de ikke lager maten til den prisen for minimum 10 mennesker. Men en´kuvert er til en person. Så er dere 70 stykker så må du besille til 70.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Hehe okei, nei da blir det jo veldig dyrt, blir vel billigst med snitter til 18kr stykke da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå