Gå til innhold

det var det ......


Gjest

Anbefalte innlegg

det blir ingen baby :( var på legevakta i går med blødninger ..... å hu kunne si med 99,9 % sikkert at jeg har hatt en spontanabort :( så i morra skal jeg på ullevål for å ta en ultralyd for å få det bekrefta ...

er utrolig trist nå :( men tiden leger alle sår sies det så jeg får glede meg til neste gang jeg blir gravid og krysse fingrene for at det går bra da !! ønsker alle andre her inne lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trit og høre:( opplevde det samme, hadde to sa på fire mnd sist vår. er nå gravid i uke 23, så d ordner eg om regel til slutt. husk at du har lov å være så trist du bare vil, selvom det er vanelig med sa. jeg var knust lenge, og var sykemeldt en stund... er tøft og oppleve. håper du klarer deg å blir så raskt gravid igen som du ønsker. lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar :) ja jeg trodde ikke det skulle gjøre så vondt .... føler alt mulig rart jeg nå.... er sint å lei meg å mye tanker .... men jeg skal nok ikke gi meg så lett... jeg vil prøve igjen seinere ... må bare fordøye dette først ..

så får håpe det ordner seg til slutt ... å masse lykke til til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har akkurat hatt blødninger jeg også.. ganske kraftig og fersk.. mista sist i oktober omtrent på samme tid... Skal på UL i morgen, men det er nok dessverre gjort for min del også.. så du er ikke alene! Det ordner seg nok til slutt. Men man lærer at det ikke er en selvfølgelighet at det skal gå bra med en gang. Lykke til videre :) Vi får holde motet oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...