VårSol :) Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Skal smøret piskes inn i den gule røren? Med maskin eller tresleiv eller slikkepott??
* 5 om dagen * Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 kanskje litt for sent nå, men jeg bruker mixmasteren, og tar liten bit for bit med smør. alt skal smeltes bort, før du har i mere smør.den skal bli lys,tykk og luftig.
VårSol :) Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Men det smelter jo ikke når kremen er kald...? :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå