Gå til innhold

Nå ser jeg endelig gravid ut, ikke tjukk.... flere?


♥ nr3 i juni 2011♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, det er veldig greit å komme over til den "siden"! Hehe... Tror det var rundt uke 19 at jeg begynte å føle at jeg så gravid ut og ikke bare tjukk. Nå gjør det liksom ikke noe om magen stikker ut, før prøvde jeg å gjemme den litt for jeg så liksom bare tjukk ut;) Er nå 20+4 idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tydelig gravidmage (synes jeg selv da), men har dessverre lagt på meg en del andre steder også allerede (gått opp 5 kg....) Men har meldt meg på Grete Roede kurs og håper på å bremse opp det verste!

 

Synes det er så fint med den store magen og vil gjerne vise den frem uten å føle meg tjukk! 19 uker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :D Nå kan alle se at jeg er gravid, var en dame som kom og spurte meg "når er terminen?", hun spurte liksm ikke om jeg er gravid men bare rett ut om terminen for det er SYNLIG at jeg er gravid. Elsker magen min nu :D hihi.. Før var det bare helt fælt, følte meg rett og slett tjukk. haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ja.......så syns magen ordentlig:-)

Er nå i uke 19 + 5.

magen begynte å synes i jula, var da ca i uke 14. Venter tvillinger så regner med at magen er litt større enn vanlig:-)

Har lagt på meg 5 kg alt, men syns selv det mest er på magen og puppene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...