Gå til innhold

39,3 i feber og ganske så pigg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er rart med feber og barn, 3 åringen fikk feber i natt og jeg målte for 1 time siden 39,3, tidligere i dag var det først 38,6, deretter 39.

Han er litt kortpustet og hoster, men allikevel ganske pigg, vil leke og i hvert fall ikke sove, overraskende bra allmenntilstand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass på at feberen ikke blir for høy, og at han får i seg nok drikke, så er det bare bra at han er i form.

Hold et øye med pustingen også - men ofte går det over etter et par dager...

God bedring!

Skrevet

Han både spiser og drikker godt heldigvis.

Akkurat nå koser han seg med barnetv.

Hostingen på natten har minnet litt om falsk krupp som han har 2 ganger før.

Lurer på om mannen skal sove på sofaen i natt og gutten sammen med meg - slik at jeg kan følge med.

Skrevet

Thias er astmabarn og sover ofte i sengen vår. Det er den beste måten å holde litt kontroll på situasjonen synes nå jeg...

God bedring til lillegutten!

Skrevet

Rart det der. Vi har hatt samme greiene med 3-åringen vår. Feber opp i 39,6, hoste og tungpustet, men ikke noe mer. Den fjerde dagen var hun kvitt feberen, men hosten henger litt i. Pusten er bra nå. Vet om mange som har dette nå.

Skrevet

Ikke for å skremme vettet av noen, men Thias hadde høy feber, pustet tungt og spiste/drakk ingenting... Ble avvist på legevakten etter 3 dager med sykdom - men ble dagen etter lagt inn med hui og hast av fastlegen...

Lå 6 dager på Ahus med influensa og RS infeksjon...

Så bare pass på de små, så det ikke går galt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...