Gå til innhold

Noen andre med termin 23.mars?? :)


bolla10

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 23.mars, og lurer på om noen andre også har det?

Hadde vore artig og ha noen og dele ventetiden sammen med ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere begynt med kynnere og sånne ting? Er skikkelig kraftig her til tider, nesten så jeg lurte på om det var rier. Men i følge jm så kunne fødselen la vente på seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter jente nr 2 :) Hva med dere da? Og har dere fått på plass utstyr og sånne ting? Er ikke kommet så langt jeg enno, men har det aller viktigste etter førstemann heldigvis :) Og sykehusbagen er ikke pakket enno, tenker på og gjøre det hver dag, men blir ikke til.. Har på følelsen at fødselen skjer før termin.. Førstemann ble født 8 timer etter jeg kom på sykehuset med rier og 2cm åpning, dagen før termin. Så føler det kommer til og gå raskere denne gangen.. Noen som har det på samme måte? Litt engstelig igrunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15/3 - og da skal det i følge JM komme en gutt. Vårt 2 barn, vi har ei jente på 4,5 år fra før. Hun gleder seg veeeeldig til å bli storesøster :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann =) Jeg har termin 23. mars :-)

Har en gutt født i oktober 2008 fra før, og vi vet ikke hva vi venter denne gangen (visste ikke sist heller).

Har planer om å begynne å finne fram alt iløpet av februar, vaske klær, legge klart i stellekommoden osv. Gleder meg til det :-)

Skal pakke fødebagen om ett par uker, fødte 2 uker før termin sist, en laaaang fødsel, håper jo såklart at lille kommer litt før, men kan gjerne gå fortere denne gang. Hadde ingen kynnere sist, men har hatt en del mensmurringer denne gang som blir sterkere..

Plages med bekkenløsning, er ganske ille idag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, bekkenløsning ja.. Det er ikke noe særlig, sliter med det jeg også. Har vært sykemeldt 3 uker.. Var plaget med det i første svangerskap også, men da begynte det allerede rundt uke 20..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr tre. Har ei jente og en gutt fra før. Jeg har hatt et tøft svangerskap med lavt blodtrykk, bekkenløsning, kvalme og mye magesmerter. Nå har vist ungen lagt seg ned i bekkenet og stabiliserer bekkenet så jeg har nesten ikke bekkenløsning mer. Blir nøye oppfulgt fordi jeg har morkaka langt nede, hatt blødninger og magesmerter som ikke vil gå bort. Nå undersøkes jeg hver uke fremover for de finner ikke ut om jeg må ta keisersnitt eller ikke...

 

Har mye kynnere. I dag var det ekstremt og kom med ca 4 min mellom og var såpass sterke at jeg ikke klarte å snakke. Stoppet etter ca 1 time og da var jeg utslitt. Første gangen gikk jeg 14 dager over tiden og 2. gang kom han på terminen. Jordmor sier at hun i magen kan komme litt før men jeg tør liksom ikke forvente det, for da blir ventetiden så lang...

 

Jeg har fått allt i hus nå. Nå gjenstår bare å vaske sengklær og sette opp sengen til hun kommer. Pakket fødebagen i går. Følte at jeg burde få gjort det nå siden den ikke var helt pakket sist.. Begynner nå å senke skuldrene og føle meg klar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bolla10....Jeg har termin 23 mars og har også en jente fra før.. og venter en jente igjen=) Føler også at det kommer før, men det får jeg bare vente å se....fikk 4 uker før termin med første.. så bagen min skal jeg pakke i morgen... så den er klar denne gangen, og ikke bare halv ferdig... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei å hå. Jeg har også termin 23.mars =)

Venter gutt nr.2,har en på 3 år fra før :) Her er det mye nedtrykk og press,klarer så vidt å gå i dag det beste er å ligge. Vondt i føttern å dårlig søvn,så jeg gleder meg stort til å bli ferdig =) Fikk 16 dager før termin sist,så spennende å se denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har også termin 23 mars.

Nå begynner det endelig å nærme seg, vært et LANGT svangerskap med mye plager,nå har bekkenet slått til for fullt også :(

 

Tror det kommer ei jente nå, har en veldig spent gutt på 9 år fra før :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Venter lille snuppa den 21 mars, så det er jo nesten ja. ;) Har en god del kynnere, og sannsynligheten for at termin er feil er også der (hadde tidligere den 13 mars, men ble satt tilbake på UL - på tross av at jeg hadde symptomer veldig tidlig osv) så vi får se når hun kommer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...