kommer*å*drar*i*snablen*din Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Hva bruker du? å er du fornøyd. Selv har jeg nå hormonspiral (nummer 2. men denne ganga er jeg ikke like fornøyd som sist.) Er også et annet merke denne ganga. Å etter som at mannen ikke orker sex mer enn 2 ganger i uka til min store fortvilelse vurderer jeg å fjerne den, hadde vi hatt sex oftere så hadde jeg holdt ut med de bivirkningene... Vurderer pillen igjen.....Men problemet er det at jeg har blitt gravid på pillen to ganger selv om jeg har brukt dem riktig (hva er oddsen for det liksom?) Kobberspiral kan jeg ikke ha prøvde det før den første hormon spiralen å den ramlet ut å jeg blødde som en foss. Den var korrekt innsatt, de sjekket med ultralyd etter innsettingen. Slike computere tar jeg ikke sjansen på da jeg tydligvis har lett for å bli gravid. Tips mottas med stor takknemlighet
sillyfilly og Olivia Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Da er sikkert p-sprøyte tingen for deg Den er vanskelig å bli gravid på og etter slutt. Jeg har ikke hatt noen bivirkninger, bare en positiv, at mensen forsvant, Hurra for det! En sprøyte hver 3 måned.
Fire småtroll Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har sterilisert meg jeg, og er utrolig fornøyd med det valget! Men om dere planlegger flere barn etterhvert er jo ikke det noe alternativ da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå