Gå til innhold

blomster hater meg!

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er bare å innse. de virkelig hater meg. jeg fikk 2 stykker fra småen i går og i dag er de døde.

1 dag. de levde i 1 dag.

det tror jeg er ny rekord selv for meg. normalt sett holder de i 3 dager eller noe,

mongo blomster!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hater meg også.

Det er nok sånn at de som har et veldig spennende liv rett og slett dreper blomster. Men men, man kan ikke lykkes i alt vet du. hahaha! :)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Godt å se at vi er flere;)

Skulle hatt enn Blomster-Finn innom her en gang i uken....!

Skrevet

haha... vil du komme hit og stå fint på bordet mitt slik at sønnen min slipper å ha sørgetokter over dødebomster vær dag?

Skrevet

hahah.. ja, kanskje blomstene rett og slett er ensome og dør pga dårlig velferd

men jeg har satt de ved siden av hverandre, så de burde jo være fornøyde. kanskje de to nye som døde ikke fikk invilget statsborgerskap av de andre :D

Skrevet

haha... 1 gang i uka holder ikke her. han må fytte inn!

Skrevet

...er redd jeg er mer krevende en de i potte altså, nøyer meg ikke med vann, svarer tilbake når du snakker til meg og må luftes, Prøv heller en fredslilje :)

Skrevet

du høres litt ut som en hund ut i fra den beskrivelsen, ihvertfall om voff går under "svar" :D

lever fredsliljer lenge?

Skrevet

Tror jeg er brukanes som hund, liker pinner.

Min mor bruker fredslilje som vanningsindikator. Når den ligger flat må hun vanne alle blomstene sine. Og den reiser seg mirakuløst hver gang Selv holder jeg meg til elefantfot, men den er jo bare grønn da, så spørs om guttungen synes den kvalifiserer til blomst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...