Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Vi har hatt kunn sex uten penetrering etter at snuppa ble født, 6 mnd siden. Har ikke fått mensen tilbake. De siste ukene har jeg vært svært trøtt og sliten, vondt i hode og til tider svimmel. Og i natt fikk jeg halsbrann. Da gikk det opp for meg at det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid sist. Dette høres jo helt tullete ut, men jeg begynner virkelig og lure. Derfor spør jeg, er dette overhode mulig?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Ehh, nei! Sæden må jo inn til egget, vettu!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Man vet jo aldri da.. Gode svømmere da isåfall:P
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Jeg hørte om ei lesbisk dame som befruktet seg selv med den engangsprøyte, så det er vel mulig. Har du fått i sæd i skjeden på en annen måte enn penetrering? Dersom ikke sædcellene hans har vært "innom", er du garantert ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Har han hatt sæd på fingrene og fingret deg er det vel mulig ja. Hvorfor kun sex uten penetrering? Da er dere jamen kreative om dere klarer dere på det så lenge
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Jeg ble gravid med at jeg sprøytet inn sæden til mannen min under eggløsning :-) Tok 8 forsøk (2 forsøk ved pr eggløsning, altså 4 måneder).
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Hvorfor pulte dere ikke bare da? Har han heller lyst til å ronke på glass?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 Herregud da jenter.. les hva HI spør etter da. Med mindre de har sex med engangssprøyter som leketøy så er vel ikke det et relevant svar? Da har dere jo blitt penetrert, bare ikke av en penis men av en sprøyte full med sæd. Hva er forskjellen medisinsk sett for å bli gravid? Hvis det ikke har vært antydning til penetrering så kan du IKKE være gravid. Sæd på fingre går heller ikke, med mindre de renner av sæd..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 Ok, takk for svar:) Til dere andre: Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan svare på det som blir spurt om. Hvorfor ting blir gjort som de blir gjort har ingen andre noe med. Fant foresten denne linken:http://www.nhs.uk/chq/Pages/975.aspx?CategoryID=54&SubCategoryID=128 Så da er det faktisk mulig, men med betydelig liten sjanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå