Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Det er masse mat som er uten mel og melk, bare du jevner sauser med maizena og ligger unna pasta, ost. psv Av "kosemat" så er dette godt: kyllingbryst, skjært i tre på langs, gni de med hvitløk og krydre med estragon, surr bacon rundt og stek dem på middels varme i stekepanna til de er gyldne. Stek sopp, paprika, løk og andre grønnsaker du liker, krydre det godt og kok evt ris å ha ved siden av. Godterier: Seigmenn, vingummi Snacks: de flest typer potetgull er melkefrie, popcorn, nøtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå