Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Jeg er alene med mitt lille gull. Jeg har en kjæreste, godt voksen, men vi får aldri tid sammen. De gangene jeg kan få barnevakt så jobber han (skift) og de gangene han har fri så får ikke jeg barnevakt. Så vi fant ut av både jeg og datteren min på 8 mnd sover over hos ham neste helg. Han er meget flink med gullet og går inn i kommende stefar rollen med et smil. Men samtidig er det som om jeg føler meg som en dårlig mor, fordi jeg tar henne med på en helg borte. Det er noe med det å la henne sove utenom sin egen seng. Hun sover fint i vogn/reiseseng, men det er bare en følelse av at jeg er dårlig mor som gjør dette. Hva er deres oppfatning? Litt surrete ble dette og kanskje et dumt innlegg, men det lar seg så dårlig forklare...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Du er jo med, og det skader ikke et barn å få litt miljøforandring. Dtet kan jo også være en god investering på sikt, siden hun kan få en god stefar.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Himmel og hav. Dette gjorde jeg ustanselig med mine små. De er ikke knyttet til steder ennå, men til mor som person. Jeg sov masse hos mamma, hos hun som skulle bli min svigermor, vi dro på ferier... alt mulig. Hadde masse morsmelk, og var jo med selv!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 HI her Tusen takk for dette. Hehe, ikke alltid jeg tør å stole på meg selv, men godt å høre at dette er helt greit. Da får vi en flott helg og kan "leke" litt familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå