Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Lurer på om dere merket noe spesielt før det skjedde? Hva med de symptomer dere evnt hadde fra før, ble de borte og evnt når? Er feks kvalmen borte og man ikke føler seg trøtt lengre? Hva med smerte og blødninger? Vil man alltid merke noe før man kommer til kontroll/UL dersom det ikke er liv? Takker for alle svar
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Det kommer sikkert mye an på når i svangerskapet det er. Hvis det ikke er liv, og det ikke er kommet ut, kalles det MA, ikke SA. Jeg hadde en SA i uke syv, og merket overhodet ingenting, før det begynte å blø. Ganske kraftig blødning etterhvert. Men, siden det var så tidlig, hadde jeg ikke smerter. (Men det finnes kanskje noen som har smerter så tidlig også). For meg gikk ikke graviditetssymptomene over før ETTER dette. Derfor trodde jeg faktisk ikke det var en abort helt i begynnelsen, for jeg "følte meg" så gravid.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Den ekstreme trøttheten min ble borte,men husker ikke akkurat når jeg merket det,om det var før eller etter jeg blødde. Ingen smerte her,men helt i starten fikk jeg akkurat som små pressrier i miniformat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå