Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Nå kjenner jeg at jeg begynner å få nok. Han lekte med den helt nye bilen i ca. 10 minutter før den er revet opp. Lyd og lys virker ikke lenger. Må vi virkelig ha øynene på ham hele tiden? Tips/råd mottas med takk. Er dette kanskje normalt?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 På hvilken måte ødelegger han da? Er det aggresiv og hardhendt atferd, eller er han nysgjerrig og demonterer ting?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Det er vel for det meste at han plukker ting fra hverandre. Ikke slår de istykker...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Da tenker jeg at du kanskje har en svært nysgjerrig og utforskende 3 åring jeg da:) Så lenge det handler om å plukke ting fra hverandre og ikke smashing i gulvet....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Må vel bare motvillig prøve å venne meg til det da.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Kom på noe jeg hørte en gang..var et barn som var som din gutt, plukket lekene fra hverandre. Faren ga ham et skrujern og en gammel vekkerklokke (han satt sammen med ham da...) og lot gutten skru det fra hverandre og se inni. Faren var hele tiden klar på at den klokka kunne han skru på så mye han ville, men det var IKKE lov å ødelegge lekene. Gutten hadde hele, fine leker etterpå-han var bare nysgjerrig, og når han fikk utforske på noe annet, var det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå