Gå til innhold

Kan man ikke bade når slimproppen har gått???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det bare gjaldt hvis vannet gikk jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur den anbefalingen gjelder offentlig bad, på grunn av infeksjonsrisiko.

Skrevet

Det var da enda godt....er avhengig av mitt daglige bad:) Er så godt for kropp og sjel:-)

Skrevet

Ville ikke trodd noe annet enn at det gikk kjempefint ;)

Men spa og slikt er ikke bra ;/

Mann ligger jo i badekar på føden ;))

Skrevet

kan bade i badekar, men ikke offentlige bad :-( synes det er forferdelig å ikke kunne dra å bade i varmebassenget lenger, for vi har ikke badekar :-(

Skrevet

Skjønner...Kjedelige greier da 2tettebabyer!

Vi hadde ikke badekar forrige gang jeg gikk gravid, så vi var ofte på besøk hos svigers eller mamma for at jeg skulle få bade;)

Nå har vi bygd nytt bad og badekar var øverst på min liste for å si det slik....er fullstendig avhengig av det, men merker at jeg ikke kan ha like varmt vann lenger...får jo nesten heteslag etter en stund;)

Skrevet

hehe, jeg burde kanskje ha vært klarere på at jeg mente bade i basseng siden de fleste tenker på badekar i forbindelse med bading :-) det er så herlig med varmt vann for kroppen nå mot slutten altså :-) blir noen lange dusjer og høye strømregninger, men ikke det samme som herlig badekar. vi skal få badekar vi og, men ikke før om et halvt år, men gleder meg veldig :-) men har vært heldig som får være med svigermor på reumatismesykehuset da, for synes ikke det blir det samme i vanlige kalde basseng :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...