Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Dette er helt forferdelig, jeg klarer snart ikke dette mer. Skal på min første kontroll på mandag. Det føles ut som om hele hodet er på vei til å eksplodere. Det å se på TV eller skrive her inne er noe jeg så vidt klarer, jeg har et slør foran øynene og det tar tid å konsentrere meg. Hvis noen vet hva dette kan være og vet om sider det står forklart, gjerne legg ved en link. Noen som har hatt det slik?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Jeg føler meg også generelt uvel, sover mye og har hatt en del smerter i øvre del av magen. Ikke hele tiden, men har vage smerter av og på i hele magen også. Dette er helt grusomt, jeg takler det ikke mer snart! Ingen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 skiller man ikke ut ett spsielt hormon når man er gravid, som kan forårsake hodepine? Mener at jeg leste det en plass da jeg selv hadde hodepine når jeg gikk gravid. Tror det er verst i begynnelsen.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Ja det kan godt hende, men dette er helt forferdelig. Jeg klarer ikke sitte oppreist og klarer så vidt å gå, må holde meg fast. Jeg blir lett svimmel. Nå har jeg ikke mer energi til å sitte her, skal få mannen til å sjekke etter svar når han kommer hjem. Heldigvis er han her snart.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 mangler du energi eller har du vondt i hodet...? jobber du ikke? Migrene?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Hun har jernmangel. Tar jern daglig. Hun er hjemme i permisjon. Har aldri hatt migrene før.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 Hvis hun ikke har hatt migrene tiligere, så kan det hende at hun har fått det nå. Det er ikke uvanlig å få migrene under et svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 aaaah, jeg hadde også jernmangel, og må så si at man kan bli dårlig av de tablettene.. Mulig hun må bytte?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #10 Skrevet 28. januar 2011 hun har akkurat byttet, men får ta et nytt bytte igjen. Prøve på det. Formen hennes blir bare verre og verre. Jeg vil hun skal på legevakten, men hun sier hun ikke makter ventingen der nede . Hun har vært dårlig i en uke nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå