Gå til innhold

Symptomer på herpes!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her inne har eller har kjenneskap til kjønnsykdommen herpes?

Jeg har lest mye på nettet om dette og det er tydeligvis like vanlig å få sår/blemmer som ikke å kjenne noe.

Er det noen som har egne erfaringer rundt dette?

Blir svært takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tegn på utbrudd er at du blir øm i lysken. Du kan kjenne etter ved å massere forsiktig i lysken.

Skrevet

Er vel bestandig sånn at man får ett utbrudd 7-14 dager etter at man er blitt smittet

 

Så har man mindre utbrudd etter dette.. Selv hadde jeg utbrudd noen ganger i året til å begynne med.. Men nå har jeg ikke hatt utbrudd på 4-6 år tror jeg.. :D

Skrevet

Har dere alltid fått blemmer/sår?

Eller trenger man ikke å få dette, men kun kjenne brennende/sviende følelse med rød,tørr og irritert hud utenpå kjønnsleppene?

Jeg har fått påvist betennelse i underlivet (mest sannsynlig klamydia) men siden legen så at huden var veldig irritert trodde hun det kanskje var herpes også. Jeg har ingen blemmer eller sår.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...