Gå til innhold

Mulig mannen drar på et jobboppdrag og blir borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

i mellom 3-4 mnd :/

Har støttet han,og vært med på å ta avgjørelsen om at han skal takke ja,men kjenner jeg er veldig spent på det å være alene med barna så lenge.

Rart med det når man er to om det meste,og har en mann som er utrolig flink,god og snill mot både meg og barna :)

Men er en mulighet som han bare må ta,og som jeg virkelig unner han 100% :)

Noen som har vært alene med barna så lenge mens mannen har vært borte? og hvordan taklet barna det?

Hverdagen går jo iett med skole,barnehage og fritidsakt,og ellers skal vi kose oss med venner og familie :) Tror det går fint jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er ikke borte så mye... nå jobber han 14/7 (14 dager borte - 7 dager hjemme) og vi savner han- både jeg og Thias. Men det var faktisk værre før - da jobbet han fra man - fredag borte fra familien og kun hjemme lør/søn. Da følte jeg at han bare var innom oss på besøk.

Dere kommer til å få en rytme i hverdagen som fungerer for dere, også kan dere kose dere masse sammen når mannen din kommer hjem.

Skrevet

Kan dere ikke være med da? En ting er jo at du blir alene med barna, men barna får jo ikke sett han på like lang tid..

Jeg skal til utlandet pga et forskningsprosjekt i 3 mnd. Her tar mannen ulønnet perm og noe ferie, så drar vi alle sammen. Er mot sluttet av året så vi sparer masse penger nå for at vi skal få til dette. Det er det verdt!

Skrevet

Vi hadde en periode på 3 mnd. når eldstejenta var 1,5 - 2 år. Hun spurte ikke så mye etter han etter noen dager. Vi så på bilder og snakket litt i telefonen med han. Det gikk helt fint. Da han kom tilbake så holdt hun rundt han og hadde hodet på brystet hans i en halvtime og nektet å slippe. Mannen fikk ikke tisse en gang etter en lang fly- og biltur. Utover dette så hadde hun ingen reaksjon. Han hadde halve permisjonen med hun som baby og de hadde et nært forhold i forkant, og det er like nært nå.

Skrevet

Hvis hun har barn på skole er det kanskje ikke så enkelt å flytte 3-4 mnd.

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Det kommer til å gå veldig bra,men selvfølgelig uvant :/

Blir ikke med,siden vi ikke hadde fått sett stort til han i den perioden uansett,+ at vi har et skolebarn.

Barna er såpass store at de forstår at han skal på jobb,bli der lenge,men at han kommer tilbake igjen :)

Men savne han kommer vi absolutt til å gjøre,og han kommer til å savne oss <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...