Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allerede etter 1 uke, har vesla bæsja seg skikkelig ut og flekkene setter seg sånn i ulla.

Hva gjør dere for å få vekk flekkene?

 

Jeg vasket det på vanlig måte, så det er jo rent, men ikke så pent med de flekkene.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg tar av henne tøyet, skyller jeg det under vannkrana og gnir inn gallesåpe (kjøpt på Clas Ohlson). Knikker og gnur godt og da forsvinner flekken. Skyller bort såpen og vasker etterpå på ullprogram. Ikke alltid jeg vasker i vaskemaskinen med en gang etterpå, men så lenge jeg har fått bort flekkene, gjør det ingenting om det blir liggende en stund.

Jeg har hatt problemer med å få bort flekkene hvis jeg bare vasker i vaskemaskinen.

 

Har også farget flekkete ulltøy Det går veldig bra og blir kjempefint :o)

Skrevet

Signerer "Tredje drøm", gallesåpen er rett ut sagt en genial oppfinnelse! Tar ALT!!!

Skrevet

signere de to andre, gallesåpe tar det om du tar det med en gang. Jeg fikk det helt vekk på ett hvitt ullplagg, tok det da med en gang. fikk det ikke vekk på det blå som hadde lagt en stund.

Skrevet

Gallesåpen tar flekker selv om flekkene er gamle, den. :-) Det handler om å fukte litt og gni såpen godt inn i flekken og evt. la plagget ligge et par timer før du vasker plagget på vanlig måte. Og det gallesåpen ikke tar i første runde, det tar den i den neste. :-)

Skrevet

Gallesåpe ja!! Gallesåpe er genialt.

Skrevet

da skal jeg prøve igjen ;)

Skrevet

Om ikke du får vekk flekken med gallesåpe, kan du prøve å bleke den i sola (de få gangene den titter frem)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...