Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Skal til sommeren. Men vet ikke hva jeg skal bestille. Skal bo i Lalandia tenkte jeg. Men så ser jeg på billetten "Resortplass Legoland" 475 kr pr pers" Hva betyr det...? Er de sååå dyrt å gå i Legoland?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Nei, trenger ikke bestille dette. Dagsprisen i Legoland er mye mindre enn dette - under 300 kr (se hjemmesiden til legoland) og ekstradag for kr 99.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 1 dags pass i Legoland koster 249 kr for barn og 279 kr for voksne. (DKK) Resortspass er vell inkl noe på Legoland hotellet tipper jeg. Kjempe kjekt å bo på Lalandia. Bergen noen ekstra dager sånn dere kan gå i Badeland og lekeland inne på senteret.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 tenkte 5 netter er dette ok? På ei hytte i lalandia =)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Nå har jeg bestilt =) Gleder meg, tok uten den billetten, tak for tips. Tok 5 netter!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Gled dere, kjempe kjekt! 5 dager er nok bra. Beregn 1-2 dager i Legoland, å resten til Lalandia. Er mye kjekt inne på senteret der. Å når dere bor på Lalandia får der gratis inngang til Badeland og lekeland. Kos dere masse! Vi var der sist sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå