Gå til innhold

Legoland..? Er det non som har peiling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til sommeren. Men vet ikke hva jeg skal bestille. Skal bo i Lalandia tenkte jeg. Men så ser jeg på billetten "Resortplass Legoland" 475 kr pr pers"

 

Hva betyr det...? Er de sååå dyrt å gå i Legoland?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, trenger ikke bestille dette.

Dagsprisen i Legoland er mye mindre enn dette - under 300 kr (se hjemmesiden til legoland) og ekstradag for kr 99.

Skrevet

1 dags pass i Legoland koster 249 kr for barn og 279 kr for voksne. (DKK)

Resortspass er vell inkl noe på Legoland hotellet tipper jeg.

 

Kjempe kjekt å bo på Lalandia. Bergen noen ekstra dager sånn dere kan gå i Badeland og lekeland inne på senteret.

Skrevet

tenkte 5 netter

 

er dette ok?

 

På ei hytte i lalandia =)

Skrevet

Nå har jeg bestilt =)

 

Gleder meg, tok uten den billetten, tak for tips. Tok 5 netter!

Skrevet

Gled dere, kjempe kjekt!

 

5 dager er nok bra. Beregn 1-2 dager i Legoland, å resten til Lalandia. Er mye kjekt inne på senteret der. Å når dere bor på Lalandia får der gratis inngang til Badeland og lekeland.

 

Kos dere masse! Vi var der sist sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...