Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Hei! På grunn av sykluslengde mellom 28 og 33 dager, og at jeg ikke tester etter el, vet jeg ikke akkurat hvor langt på vei jeg er/var. Men i uke 4 eller 5 testet jeg svakt positivt. Dagen etterpå våknet jeg og merket at jeg hadde mistet alle symptomer og jeg hadde begynt å blø. Snakket med lege som sa at dette mest sannsynlig var en SA, og at jeg bare skulle følge med blodlengden og se det an.. Jeg har blødd friskt blod, uten menssmerter og det lukter annerledes enn mens. Mine symptomer før jeg begynte å blø var rare drømmer, tett og blodig nese og ømme pupper og brystvorter så såre at det kjentes ut som at det var vått der om skjorta kom borti nipplene. I natt drømte jeg at jeg fikk klemt ut væske fra brystvortene, våknet opp med blodig og tett nese, og har såre brystvorter. Spotter fortsatt litt rødt og brunt. (om det er det det betyr når jeg småblør?) Det er alltid ferskt blod på papiret når jeg tørker meg. I går kom det ut en liiten blodkoagel. Jeg er så forvirret, og lurer på om noen kan fortelle meg om deres erfaringer når det gjelder tidlig SA/blødning i graviditeten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå