Gå til innhold

Overtroiske familie medlem!! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en go del overtroiske familiemedlem på samboeren min sin side! som at man må ikke kjøpe inn babysaker før man e så og så lang på vei! før da kan d skje noe me babyen! eller at d betyr ulykke!!..

nu har æ fått beskjed om at æ må komme mæ hjem, der vi bor! sia ho ene har studert månen å har funnet ut at på grunn at et aller anna, så kommer æ til å føde når d e full måned! har da ik termin før i slutten av februar! korsen kan man på en pen måte fortelle disse overtroiske damene at man ikke vil høre sånt? før æ trur ikke på d, men GUD forby om d sku skje noe når d e halv/full måned! blir dem aldri å la mæ glemme d da!

nu har æ reist hjem til mora mi på grunn av "plaga" i svangerskapet. å treng litt ekstra hjelp. e i uke 36 nu. men har liksom ik løst å stresse me å reise tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke svare at du tar ting som de kommer og at det finnes fødestuer der du er også?

Skrevet

Du, det innlegget orket jeg ikke å lese. Det er enormt irriterende å lese dialekt, og jeg synes det er temmelig barnslig å gjøre det. Vi har faktisk hele to skriftspråk vi kan bruke til å uttrykke oss på norsk, det er ett mer enn det som er vanlig. Hold deg til et av dem, så går det an å lese det du skriver.

Skrevet

Du takker bare for rådet, men du tar det som det kommer....

Skrevet

11:21

men du må jo ha lest innlegge da????

hvorfor i alle dager henger du deg opp i en sånn fille ting? hvordan folk skriver om det er dialekt eller om det er en feil så skjønner vi jo hva som står ( som regel da)

frækk kan du jo gå en anna plass å vær..

Skrevet

For oss andre som ikke snakker dialekta di, er det utrolig vanskelig å lese hva du skriver. Sier ikke dette for å være frekk, bare sier det.

Og når det gjelder disse overtroiske, hadde jeg bare smilt og sagt: " det går nok bra", eller noe i den duren. Hvorfor bryr du deg om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...