Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Har en go del overtroiske familiemedlem på samboeren min sin side! som at man må ikke kjøpe inn babysaker før man e så og så lang på vei! før da kan d skje noe me babyen! eller at d betyr ulykke!!.. nu har æ fått beskjed om at æ må komme mæ hjem, der vi bor! sia ho ene har studert månen å har funnet ut at på grunn at et aller anna, så kommer æ til å føde når d e full måned! har da ik termin før i slutten av februar! korsen kan man på en pen måte fortelle disse overtroiske damene at man ikke vil høre sånt? før æ trur ikke på d, men GUD forby om d sku skje noe når d e halv/full måned! blir dem aldri å la mæ glemme d da! nu har æ reist hjem til mora mi på grunn av "plaga" i svangerskapet. å treng litt ekstra hjelp. e i uke 36 nu. men har liksom ik løst å stresse me å reise tilbake.
Gjest Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Kan du ikke svare at du tar ting som de kommer og at det finnes fødestuer der du er også?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Du, det innlegget orket jeg ikke å lese. Det er enormt irriterende å lese dialekt, og jeg synes det er temmelig barnslig å gjøre det. Vi har faktisk hele to skriftspråk vi kan bruke til å uttrykke oss på norsk, det er ett mer enn det som er vanlig. Hold deg til et av dem, så går det an å lese det du skriver.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Du takker bare for rådet, men du tar det som det kommer....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 11:21 men du må jo ha lest innlegge da???? hvorfor i alle dager henger du deg opp i en sånn fille ting? hvordan folk skriver om det er dialekt eller om det er en feil så skjønner vi jo hva som står ( som regel da) frækk kan du jo gå en anna plass å vær..
Gidder ikke! Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 For oss andre som ikke snakker dialekta di, er det utrolig vanskelig å lese hva du skriver. Sier ikke dette for å være frekk, bare sier det. Og når det gjelder disse overtroiske, hadde jeg bare smilt og sagt: " det går nok bra", eller noe i den duren. Hvorfor bryr du deg om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå