Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Har hatt problemer med bilen lenge nå. I går hentet jeg den etter to dager på verksted hvor dem hadde feilsøkt og styra og gjort noe vedlikehold dem håpet skulle hjelpe. Siste utvei var å bytte en dings som koster meg 7100 kr. I tillegg er ene speilet ødelagt etter at porthølet hjemme krympet drastisk her en dagen. Fikk pris på 1900 kr. på det. I dag på vei til jobben dukket søren ta meg feilen opp igjen. Nå reparerer jeg bilen og selger den. Sliter økonomisk fra før og med de ekstra 10.000 kr. som jeg nå må ta på kred.kort så er det ikke noen bønn. Så om et par uker nå må jeg begynne med kollektivt. Det kommer til å bli et sant helvette for å klare å rekke å hente i bhg. Er en grunn til at jeg kjøpte denne bilen i utgangspunktet. Tipper lotto i helgen i håp om å kanksje kunne få beholde bilen. ARGH.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Listepris på bilen da? Selg den og kjøp en bil til 10 000? Kommer fra a til b og sikkert c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå