Gå til innhold

Noen over 30 bosatt i Bergen?


Hanne`n

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 35 år og venter nr to 13. juli. Kjenner ingen andre som er gravid akkurat nå så det hadde vært gøy å bli kjent med andre i samme situasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, endelig fikk jeg og meldt meg inn her, igjen :) Jeg venter og nr to i juli, den 12. Og aldersmessig er jeg ikke så langt unna, 32 år. Det er jo en del andre som og skal ha i juli som er bosatt i Bergen, så tenkte at i begynnelsen av mars må vi få til ett treff. Med på det ??? Hvor bor du hen i Bg? Jg bor i nærheten av Nesttun.

 

PS: håper du se meldingen selv om det er lenge siden du skrev !!!!!

 

Anita78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor også i nærheten av Nesttun og venter nr 2 den 19. juli. Er ganske så nyinnflyttet i Bergen og tenkte det ville vært kjekt å treffe andre som er i samme situasjon. Er 33 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, så kjekt at det er flere som bor i nærheten av hverandre. Supert. Nå er vi virkelig "nødt" til å treffes. Jeg tenkte kanskje tirsdag den 8 mars kl 17 i byn. Jeg får min gutt hjem kl 19.30 den kvelden, så da slipper jeg å finne barnevakt. Ikke alltid like lett det nei!!!! Og kommer noen seinere, gjør jo ikke det noe, det viktigste er jo å kunne få noen en kan bli kjent med og nyte tiden hjemme med :) Var i tilsvarende gruppe forrige gang, og vi holder fortsatt kontakten nå flere år etter, med besøk, felles turer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Har holdt meg mest på juni, men var innom her idag og la inn et innlegg angående "noen over 35 i Bergen?". Har termin 29. juni, så det kan like godt bli juli. Like etter jeg hadde postet innlegget mitt, fikk jeg øye på dette innlegget. Kanskje jeg kan få være med her? Er jo definitivt over 30, med mine 43 år, he he. Har veldig lyst til å være med på treff - kjekt å bli kjent andre som skal være småbarnsmødre og ha permisjon samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Da kommer jeg til å bestille bord i byn den 8.mars så kommer de som har mulighet denne dagen, tenkte på "kafeen" øverst på Xhibition. I utg bestiller jeg til 10 personer, så fint om en kan maile om en er med, just in case det er for lite. Så finner vi en ny dag ikke så lenge etter den 8ende slik at flere kan være med neste gang. Høres det ok ut??

 

Jeg går inn her neste fredag og ser hvor mange som da har "meldt seg på" og betiller da bord.

 

God helg til dere alle :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg vil gjerne være med på treff.

 

Jeg er 37 år, bor i nærheten av sentrum og venter nr to i juli.

 

Vi ses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Å se her var det mange som hadde svart!! Jeg har ikke vært innom på lenge ettersom det tok litt tid før det kom respons...fikk altså ikke med meg treffet som var 8. mars...håper dere hadde det kjekt!

Jeg kommer på Augustin i morgen og håper vi blir en fin gjeng :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hanne´n!

Det ble dårlig oppmøte den 8. mars så vi har avtalt en ny dag - førstkommende tirsdag 29. mars, samme sted (og tid, tror jeg). Da er du oppdatert :-) Kanskje vi ses da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Moke!

Jeg drar to uker til Gran Canaria i morgen så jeg kommer ikke 29. mars. Var på veldig hyggelig treff 23. og gleder meg allerede til neste! Kos dere masse på treff!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...