Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Skal forhuden tøyes tilbake litt etter litt helt fra nyfødt? Eller hvor lenge bør man vente med det? Vil jo unngå problemer til den lille, stakkar.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 til de kan gjøre det selv... IKKE babyer ) ... tror jeg da.....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Du skal ikke dra forhuden tilbake. Det kan skape vonde rifter, infeksjoner osv. La den være i fred. Han klarer det selv når det er tid for det.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 ikke dra forhuden tilbake før han gjør det selv fikk jeg beskjed om av helsesøser.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Har aldri rørt utstyret til ungen min annet enn å løfte litt på den for å smøre under med sink hvis han har vært sår...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Her kan du lese svar fra en fagperson og ikke ufaglærte kvinnfolk her inne ;-) http://www.lommelegen.no/320883/trang-forhud-hos-gutter-og-menn
Gjest Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Forhuden skal du la være i fred, men mindre du har vært hos spesialist pga trang forhud og fått salve du skal bruke samtidig.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 Nå har jo alle de "ufaglærte kvinnfolka" svart helt korrekt, så ser ikke helt noen grunn til å ta den nedlatende tonen?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 Hehe, jeg har en gutt på 7 år som akkurat har funnet ut at dette går ann... For litt tid siden hadde jeg store problemer med å holde latteren unna da han kunne fortelle at når tissetassen ble altfor stor så vrengte den seg! Og forrige uke da han sto i dusjen kom plutselig DET utbruddet da han hadde oppdaget noe KJEMPE-EKKELT! Han hadde dratt forhuden tilbake og sett sin egen tiss uten for første gang. Jeg lurte på om han ikke ville gjøre det en gang til, for det var nok lurt at tissetassen fikk komme ut og dusje litt han også, men Nei, det skulle han ALDRI gjøre igjen! Alle de andre her har svart helt rett, dette finner guttene ut av selv. Men når de kommer opp i skolealder er det lurt å innformere dem om at det skal skylles litt under forhuden også når de er klare for å dra den tilbake
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #10 Skrevet 28. januar 2011 Selv om de har rett denne gangen, så er det mye bedre å lese på fagsider istedenfor å høre på damer som "tror" at de vet. Tenkte at HI kanskje ville vite litt mer og dette enn det damene her inne hadde svart....men sorry da...skal slutte å hjelpe jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #11 Skrevet 28. januar 2011 Du behøver da ikke å slutte å hjelpe, men det hadde kanskje vært en ide å slutte med å være så arrogant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå