Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Man må leve etter evne og man bygger sitt eget rede (eller noe sånt). Ingen som har tenkt i de baner?? Dakkars...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 For meg er det helt ufattelig at folk kan komme i situasjonen der "ups, jeg har 214kr igjen til mat og det er 2uker til jeg får lønn/trygd"... Man vet hva som kommer inn, og da må man forholde seg til det. - Jada lett for meg å si, som har god økonomi (vi ofrer ikke strømregninga en tanke for å si det slik), men jeg veit faktisk hva jeg snakker om. Har levd for 6000kr i mnd MED huslån, og fått det til å gå rundt. Ja jeg måtte leve på pasta, kjøpe billigbrød, aldri kjøpe meg så mye som en kaffe ute etc. At vi faktisk greide å gjennomføre en slik tøff periode gjorde at vi har så god økonomi som vi har i dag.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Typisk januar i dib-verden Alle de som brukte så ufattelig mange 1000-lapper på gaver i desember glemte visst at det kom regninger i januar :-p Glad det ikke er meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå